Маєте чи плануєте реалізувати власний культурний проєкт, але потребуєте фінансової підтримки? Її можна отримати через індивідуальні програми від грантових інституцій або ж взявши участь у мистецькій резиденції. Про те, де шукати такі можливості, як працювати з грантодавцями та як підготувати якісну заявку, розкажуть грантові менеджерки на безкоштовному вебінарі від House of Europe та Happy Monday!
Дата і час проведення: 3 травня, 19:00-20:00 (UTC+03)
Трансляція відбудеться на YouTube-каналі Happy Monday та Facebook-сторінці House of Europe.
На вебінарі обговорять:
▪ навіщо брати участь у міжнародних програмах та резиденціях;
▪ де шукати індивідуальні програми та резиденції;
▪ з чого складається стандартний пакет документів та які особливості підготовки кожного з них (CV, портфоліо та біографія, мотиваційний лист, презентація проєкту);
▪ що враховувати під час подачі документів — поради та лайфхаки;
▪ чого очікувати під час проходження програми / стажування / резиденції.
В межах заходу запланована Q&A сесія, тому готуйте питання та залишайте їх у формі реєстрації.
Спікерки:
- Катерина Алимова, менеджерка грантів на переклад, міжнародні резиденції та навчальні подорожі в House of Europe.
- Ліна Романуха, відповідальна за програму міжнародних резиденцій у House of Europe.
Вебінар безкоштовний. Аби потрапити на нього, зареєструйтесь за посиланням: https://forms.gle/uTnD2MNWV13dcQhv7
Джерело: House of Europe