Воркшоп про те, як розповідати про важливі проєкти так, щоб вони не залишалися непоміченими. Дізнаємося як визначити цільову аудиторію, обрати влучні канали комунікації, скласти ефективний комунікаційний план та виміряти результати. Ми також обговоримо останні комунікаційні тренди та особливості спілкування з аудиторією під час війни.
Воркшоп пройде 3-4 квітня у Zoom. Не забудьте звільнити чотири години у понеділок та вівторок: з 15:00 по 19:00.
Воркшоп проходить в рамках Лабораторії культурної трансформації — серії практичних освітніх та нетворкінгових заходів, націлених на підтримку українських культурних менеджерів, представників громадського сектору та культурних діячів поза великими містами та регіональними центрами під час війни.
Що в програмі?
- Як працювати з цільовою аудиторією.
- Як визначити мету, завдання та канали комунікації.
- Як виміряти ефективність комунікації.
- Як скласти комунікаційний план проєкту.
- Тренди комунікації.
- Особливості комунікації під час війни.
- Персональна консультація з комунікацій зі спікерками.
Хто серед спікерів?
- Юлія Бєлікова — експертка з медій і ґендеру проєктів Internews, USAID, GIZ, U-LEAD. Є кандидаткою соціологічних наук та авторкою більш як 80 публікацій з ґендерної теорії, реклами, медіакомунікацій, емоційного лідерства та методології дослідження громадської думки.
- Ірина Диба — експертка фундації «Відкрите суспільство», тренерка з лідерства, проєктного менеджменту, культурного різноманіття, недискримінації. Має 10 років досвіду координації міжнародних проєктів Представництва ЄС в Україні, ресурсного центру GURT, Українського молодіжного центру, Global Management Challenge та Olde Vechte Foundation.
Хто може взяти участь?
Воркшоп буде корисним усім, хто працює у сфері культури:
- управлінцям;
- менеджерам;
- митцям;
- представникам громадських організацій;
- активістам.
Як подати заявку?
Заповніть форму на онлайн-платформі. Це займе не більш як 15 хвилин.
Потрібно залогінитися, натиснути кнопку «Подати заявку», обрати розділ «Лабораторія культурної трансформації» і конкурс «Воркшоп “Комунікації для менеджерів культури”». Ми надішлемо посилання на Zoom-конференцію на пошту.
Кінцевий термін: 02 квітня 2023 о 15:00 за київським часом
Джерело: Дім Європи