Ціль конкурсу:
Медіаграмотність має на меті дозволити громадянам розвинути критичне мислення та навички використання ЗМІ. Медіаграмотність також є потужним інструментом для обмеження впливу дезінформації. З цією метою заходи з медіаграмотності будуть стимулювати обмін знанням стосовно політики та практики медіаграмотності. Підтримка передбачає розвиток інноваційних транскордонних ініціатив медіаграмотності і медіаспільнот по всій Європі в умовах постійно мінливого цифрового медіа-ландшафту й з урахуванням поточної поведінки користувачів у різних вікових групах.
Очікувані результати:
- Створення загальноєвропейських консорціумів, що розширюють передовий досвід за національними, культурними та мовними кордонами, а також розробляють і підвищують інструменти та заходи з медіаграмотності, щоб забезпечити передачу таких практик якомога ширшій аудиторії, охоплюючи різні види способів надання медіа;
- Виникнення форумів для обміну передовим досвідом серед певних вікових груп, груп з обмеженими навичками медіаграмотності чи доступу до них;
- Підтримка фахівців з медіаграмотності, щоб вони адаптували свою практику до нових медіа-форматів та змінних моделей споживання медіа.
Опис заходів, які можуть бути підтримані:
(1) Створення та/або розповсюдження багатомовного та/або мультикультурного матеріалу, включаючи інтерактивний контент, щоб покращити цифрові можливості громадян та їхнє розуміння медіа-ландшафту і їх стійкість до дезінформації.
(2) Розробка матеріалів для громадян та фахівців, орієнтованих на всі або будь-які вікові та соціальні групи.
(3) Розробка інноваційних рішень медіаграмотності, які відповідають майбутньому медіаландшафту (проект може включати прототипи, але не зосереджуватися виключно на ІТ-розвитку).
(4) Навчальні заходи для громадян та освітян, включаючи обмін передовим досвідом за мовними, державними та культурними кордонами.
Вимоги до проєктів:
Спільні проекти з чітко визначеними цілями для просування/націлювання на конкретний напрям у сфері медіаграмотності, охоплюючи принаймні дві з наступних сфер діяльності:
- Діяльність на основі, обміну та розширення передового досвіду інноваційних проектів медіаграмотності, які враховують зміну медіа-екосистеми, особливо шляхом перетину культурних, національних чи мовних кордонів.
- Розробка інноваційних, інтерактивних онлайн-інструментів для забезпечення вирішення існуючих і майбутніх проблем в онлайн-середовищі, включаючи дезінформацію. Розробка матеріалів та наборів інструментів, які дозволять громадянам розвивати критичний підхід до ЗМІ, розпізнавати дезінформацію та належним чином реагувати на неї.
- Розвиток напрямків медіаграмотності, адаптованих до мінливого медіа-середовища, включаючи маніпулятивні методи та створення медіа на основі штучного інтелекту.
Усі пропозиції повинні розглядати залучення громадян, громадську активність та культуру участі як фундаментальний аспект своєї пропозиції.
Заявки мають бути подані консорціумами (об’єднаннями організацій) наступним чином:
повинні бути подані консорціумом щонайменше з 3 заявників (бенефіціарів; не афілійованих осіб), що відповідає таким умовам:
- мінімум 3 організації з 3 різних країн;
- консорціуми можуть включати прибуткові та некомерційні організації (приватні чи державні), органи державної влади (національні, регіональні, місцеві), міжнародні організації, університети та навчальні заклади, медіа-організації, науково-технічні установи, постачальників технологій, які мають підтверджений досвід у медіа грамотність та/або цифрові медіа, їх використання, створення, поширення, оцінка впливу ЗМІ та/або відповідні цифрові технології.
Дедлайн подачі заявки: 06 квітня 2022 17:00
Тривалість проєкту: до 24 місяців (можливі продовження, якщо вони належним чином обґрунтовані).
Хто може подати заявку:
- юридичні особи
- координатор консорціуму (партнерства) має існувати понад 2 роки, обмежень по партнерах немає
- зареєстровані в країні-учасниці програми “Креативна Європа”, яка бере участь у підпрограмі “Культура”
- фізичні особи подавати заявку НЕ МОЖУТЬ
- ФОПи подавати заявку МОЖУТЬ
Бенефіціари та афілійовані особи повинні зареєструватися в Реєстрі учасників — до подання пропозиції — і повинні пройти валідацію Центральною службою валідації (REA Validation).
Перед подачею заявки ваша організація має бути зареєстрована на порталі учасника (Participant regiester).
Заявка складається з:
- Application Form Part A – містить адміністративну інформацію про заявників (майбутній координатор, перелік партнерів та пов’язані організації) та зведений бюджет проєкту (його потрібно вручну ввести в системі);
- Application Form Part В – містить технічний опис проєкту (його форму потрібно завантажити із Portal Submission System, заповнити та знову підвантажити у систему);
- Application Form Part C – містить додаткову проєктну інформацію (має бути введена одразу в системі);
- Додатки та додаткові документи, які також потрібно завантажити до аплікаційної форми у форматі PDF.
Під час подання пропозиції ви повинні підтвердити, що маєте повноваження діяти від усіх заявників. Крім того, вам потрібно буде підтвердити, що інформація в заявці є правильною та повною, а також що учасники дотримуються умов для отримання фінансування ЄС (особливо прийнятність, фінансова та оперативна спроможність, виключення тощо). Перш ніж підписати грант, кожен бенефіціар та афілійована організація повинні підтвердити це ще раз, підписавши декларацію честі (DoH). Пропозиції без повної підтримки будуть відхилені.
Подача заявки та повна інформація (додатки та додаткові документи знаходяться всередині системи та мають бути підвантажені туди ж).
Інструкція з подачі заявки (Online manual)
Максимальний розмір заявки: 70 сторінок (Part B)
Детальніше за посиланням: Креативна Європа