20 квітня розпочався другий етап навчання викладацького та адміністративного складу нашого Університету у рамках проєкту Еразмус+ «Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання (UTTERLY)» № 619227-EPP-1-2020-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP (https://utterly.uhsp.edu.ua/), про перший етап можна прочитати ТУТ. Тренінги та семінари цього разу проводять фахівці University of Versailles Saint-Quentin у Франції. Ця частина навчання проводитиметься в режимі онлайн і включатиме декілька модулів.
Перший семінар був проведений Яном Бормом, віце-президентом з міжнародних зв’язків Університету Версаль-Сен-Кантен-ан-Івлін. На семінарі було розглянуто низку питань щодо особливостей вищої освіти Франції, приділено увагу системі освіти Франції, особливостям освітньої і наукової діяльності викладачів, вимогам до викладацьких стажувань, перевагам участі у програмах Erasmus+, а також питанням навчання в аспірантурі.
Наступні модулі будуть присвячені знайомству із досвідом щодо розробки навчальних пакетів з результатами досліджень для загальноосвітніх шкіл (на прикладі науки про Арктику), практиці викладання арктичних студій студентам-політологам та розгляду опції Erasmus+ HLITL.
Досвід, який отримають учасники навчання, буде переданий професорсько-викладацькому складу нашого університету шляхом проведення семінарів і тренінгів відповідно до цілей і завдань проєкту.
Групу викладачів, які наразі проходять навчання очолив керівник Центру неперервної освіти «Освіта для сталого розвитку – інтегральне лідерство» нашого університету (https://cno.uhsp.edu.ua/) Ковтун Олександр Вікторович.
Нагадаємо, що в рамках проєкту пропонується створити нові, або модернізувати існуючі в українських університетах-учасниках проєкту центри підвищення кваліфікації викладачів з метою надання підтримки викладацькому складу в підвищенні кваліфікації викладачів, просування європейських освітніх інновацій та запровадження атестації професійних університетських викладачів. Діяльність в рамках проєкту дозволить поліпшити управління і діяльність вищих навчальних закладів шляхом забезпечення стратегічного підходу до людських ресурсів в університеті.