Болонський університет приймає на одиничні навчальні заходи українських студентів, які перебувають в Італії через війну в своїй країні. Такі студенти зараховуються на навчання безкоштовно тільки на 2021-2022 н.р.
Якщо ви український студент і вам довелося перервати навчання в Україні через війну, Болонський університет дозволяє вам продовжити навчання прямо зараз. У цю пору року не можна записатися на освітні програми, але ви можете записатися на окремі навчальні заходи: ви зможете відвідувати лекції, які ще тривають, складати іспити та отримувати кредити за одиниці курсу першого і другого семестру 2021-22 н.р. Отримані кредити можуть бути визнані для можливого майбутнього зарахування на освітню програму.
Щоб вступити на освітні програми в Болонському університеті, вам потрібно буде пройти процедуру вступу на 2022-23 н.р. і, якщо можливо, подати запит на скорочення освітньої програми. Переведення з іноземних ЗВО не допускається.
Вимоги
- мати українське громадянство
- бути зарахованим до українського ЗВО
- ви виїхали до Італії у зв’язку з подіями в Україні, і вам доведеться регулярно перебувати в Італії протягом усього періоду навчання.
Реєстраційні обмеження
Реєстрація на окремі навчальні заходи:
- дійсна для 2021-22 н.р.
- дозволяється обрати максимум 30 кредитів
- не дозволяється обирати навчальні програми, які відносяться до програм з обмеженим доступом на національному рівні (наприклад, «Медицина та хірургія», медичні професії) та навчальні заходи, фактичне відвідування яких перевіряється.
Як зареєструватися
- Виберіть, до яких навчальних заходів зареєструватись. Ви можете вибрати навчальні заходи, доступні в a.y. 2021-22 за різними освітніми програмами.
- Зареєструйтеся на Studenti Online.
- Призначте зустріч через Studenti Online в офісі Міжнародної студентської адміністрації в Болоньї або електронною поштою в офісі Студентської адміністрації Campus. Під час прийому надайте документи, зазначені в розділі «Документи для подання».
- Дотримуйтесь інструкцій, отриманих від офісу студентської адміністрації щодо сплати страхового внеску та отримання бейджа (який ви можете використовувати протягом одного навчального року).
Після реєстрації ви можете:
- відвідувати лекції курсу
- складати іспити на визначених професорами сесіях. Інформація про екзаменаційні сесії доступна на сайті AlmaEsami.
Необхідні документи
- заявка
- митна марка вартістю 16,00 €
- 1 фото на паспорт
- копія паспорта
- довідка або інший документ, що підтверджує зарахування до українського ВНЗ. Документація має бути перекладена італійською або англійською мовами.
Дедлайн подачі документів – 20 липня 2022 року.