Розпочинається реалізація проєкту програми ЄС ERASMUS+ KA2: CBHE “University Teachers’ Certification Centres: Innovative Approach to Promotion Teaching Excellence (UTTERLY)”

Відділ міжнародних зв'язків Університету Григорія Сковороди в Переяславі > Новини > Розпочинається реалізація проєкту програми ЄС ERASMUS+ KA2: CBHE “University Teachers’ Certification Centres: Innovative Approach to Promotion Teaching Excellence (UTTERLY)”

Виконавчим агентством з питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури (ЕАСЕА) Європейської Комісії нещодавно було оголошено результати конкурсу проєктів 2020 року. Серед переможців відзначено і проєкт “University Teachers’ Certification Centres: Innovative Approach to Promotion Teaching Excellence (UTTERLY)”.

Учасниками проєкту є Львівський національний університет імені Івана Франка (грантхолдер), Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України, Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Криворізький національний університет, Луцький національний технічний університет, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Університет Григорія Сковороди в Переяславі, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Спілка ректорів вищих навчальних закладів України (детальніше за посиланням: https://erasmusplus.org.ua/novyny/3048-10-novykh-proiektiv-rozvyvatymut-potentsial-dlia-46-orhanizatsii-v-ukraini-v-mezhakh-prohramy-yes-erasmus.html)

Реалізація проєкту здійснюватиметься протягом двох років в період з 15.01.2021 до 14.01.2023 р. Загальний бюджет становить понад 800 000 євро.

Мета та завдання проєкту:

Сприяти модернізації системи вищої освіти в Україні, запроваджуючи університетські центри підвищення кваліфікації для просування європейських освітніх інновацій шляхом професійної сертифікації викладачів університетів.

Цілі проєкту:

  • Модернізувати існуючу систему професійного розвитку та сертифікації викладачів.
  • університетів в Україні, шляхом створення 9 незалежних Центрів Досконалості Викладання (ЦДВ) з подальшим об’єднанням їх у мережу, що дозволить підвищити рівень якості викладання в університетах.
  • Запровадити програми професійної сертифікації викладачів університетів на основі кращих європейських практик та освітніх інновацій для забезпечення досконалості викладання.
  • Розробити та пілотувати нову програму досконалості викладання, включаючи описи навчальних курсів та MOOC, що передбачає потреби академічного середовища в Україні та приведе до підвищення якості атестації викладачів університету.

Цільова група: Викладачі університету, адміністрація, студенти, центральні органи державної влади, навчальні заклади, суспільство.

Напрями діяльності за проєктом:

  • можливість підвищення кваліфікації, освоєння європейських інновацій в освіті; нагляд та підтримка з боку міжнародних експертів, мотивування до підвищення кваліфікації, підвищення престижу професії вчителя;
  • створення мережі експертів та агентів змін; формування навчальних центрів та центрів сертифікації, висококваліфікованих викладачів, що здійснюють перепідготовку висококваліфікованих кадрів в ЄС;
  • створення демонополізованої та диверсифікованої система сертифікації викладачів, мережі центрів підвищення кваліфікації, розвиток міждержавного та міжнародного академічного партнерства;
  • формування мережі експертів з числа освітян, а не чиновників, та офіційного переліку фахівців, які можуть бути залучені до сертифікації;
  • підвищення освітнього потенціалу, вдосконалення освітньої інфраструктури, створення мереж професійних викладачів високого рівня, які мають навички обов’язкової освіти та нових освітніх технологій та розповсюдження;
  • формування нових прогресивних стандартів атестації викладачів університету;
  • оновлення та спрощення нормативної бази, вдосконалення механізму розвитку педагогічної майстерності вчителів, можливості проведення реформ у галузі потенційного зростання та атестації викладачів університетів;
  • створення освітніх програм сертифікації досконалості викладання;
  • оцінка професійної майстерності викладачів, створення бази даних про підвищення кваліфікації та атестація викладачів університету;
  • формування національної практики: весь цикл розробки програми сертифікації від ідеї до пілотних курсів, оцінювання та сертифікації.

C:\Users\Marat\Desktop\eu_flag_co_funded_pos_[rgb]_right.jpgThe European Commission support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents which reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.”